Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy állatorvos mindennapjai Angliában

Egy állatorvos mindennapjai Angliában

A mi rókánk.

2019. január 04. - lódoktor angliában

Ma csendes napunk volt. A délelőtti konzultációk befejezése után át kellett mennem a szomszéd rendelőbe egy nőstény macskát ivartalanítani. Megtanultam a has oldalán át kivitelezett műtétet, de a helyi trükkös, sovány, de mégis zsíros macskák számos esetben megtréfáltak. A sok zsír elfedte a méhszarvakat és petefészkeket, és a feltárás közben felesleges szöveti sérüléseket kellett okoztam, amit szívből utálok. E tapasztalatok miatt tértem vissza a jó öreg, köldök mögött ejtett 1,5 cm-es seben át való műtéthez. Ment is, mint a karikacsapás, hiszen életemben operáltam számtalanszor ezzel a technikával. A cica jól ébredt, hát elköszöntem a kedves csapattól és vissza az enyéimhez. Nem történt semmi, míg távol voltam, időm volt még, hát kiszaladtam a közeli üzletbe némi ebédért. Az egy órás ebédidőm épp csak letelt mikor Ashley szólt édesen mosolygó arccal, hogy most megnézhetem a rókát a kertben, amiről már említést tett korábban. Tudnivaló, hogy sompolygiak errefelé szinte háziállatok, senkit nem zavarnak, nem félnek tőlük, hiszen itt nincs veszettség és a róka egy szépséges vörös bundás, aki lakja a közparkokat, magánkerteket és persze az erdőket is. No de vissza a fonalat a kézbe. Óvatosan mentünk a kertbe vezető ajtóhoz. A mi kertlakónk, nevezzük Ourfox-nak békésen ejtőzött a rendelő kertjének végén terjeszkedő bokrok tövében. Telefonomat próbáltam zoomolni, hogy megörökítsem őkelmét. Kínlódott a telefon, az ablak megzavarta, eközben ravaszdi koma nagyot ásított, nyújtózott egy jóízűt és déli szunyókáját befejezvén faképnél hagyott minket. Ash hirtelen eltűnt, majd macskatáppal a kezében kisietett a kertbe , de már csak a szőrszálak mutatták a kis vörös helyét. A tápból kis adagokat szórt közeledve a kerti tavacskánk felé. Meglátjuk. Mostantól naponta teszünk ki élelmet. Az első lépést megtettük, igaz Ő nem kérte hogy szelidítsük meg, de hisz nem is az a célunk. Gyönyörködni szeretnénk és közelebbi ismeretségbe kerülni Vele tisztes távolból, aztán majd meglátjuk. Munka után sálamat a nyakamba csavartam, de még nem szólalt meg a róka figyelmeztetően: Ha megszelidítettél és barátok lettünk, akkor minden nap várlak a megszokott időben. Most mi fogjuk lesni naponta többször, hogy jön-e már. Kis herceg meséje fordítva ? Lehet. Meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://lodoktor.blog.hu/api/trackback/id/tr1614536658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása